Retourvoorwaarden

Het productieproces van ShinID staat garant voor een kwaliteitsvolle afwerking. Gaat er toch onverhoopt iets mis dan kunt u steeds gebruik maken van uw retourrechten. Heeft u vragen over retourneren aan ShinID? Neem dan zeker onderstaande voorwaarden door.

Retourneren 

Het product kan tot 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd. Doet u dit buiten deze periode dan vervalt uw recht op retourneren.

Om aanspraak te kunnen maken op het retourneren of ruilen van een product mag het niet gedragen zijn en moet het in de originele verpakking zitten. U begrijpt dat customized producten enkel geretourneerd kunnen worden als er een duidelijke productiefout is gemaakt vanwege ShinID.

Cadeaubonnen komen in geen enkel geval in aanmerking voor retour.

Om een product te kunnen retourneren moet er een bewijs van aankoop getoond kunnen worden.

Afhandeling retourzendingen

Als we via info@shinid.nl uw retouraanvraag hebben goedgekeurd ontvangt u een mail met daarin de retourinstructies. Vervolgens zal het bedrag binnen enkele werkdagen teruggestort worden op uw rekening waarmee u de aankoop heeft gedaan.

Producten ruilen:

We ruilen personaliseerbare producten alleen indien er een productiefout heeft plaatsgevonden vanwege ShinID. U kan contact opnemen om samen naar een passende oplossing te zoeken.

De verzendkosten voor retourzendingen neemt ShinID niet voor haar rekening. U bent zelf volledig verantwoordelijk voor het retourneren van uw product. Wel kan u bij ShinID een verzendlabel met track&trace code aanvragen. Er wordt dan een bedrag van €4.99 afgehouden van het eventueel terug te storten bedrag.